17 Jan 2011

Merci

Monessa blogissa on ollut puhetta nettikauppojen asiakaspalvelusta.

Itselläni on onneksi oikeastaan vain hyviä kokemuksia.
Tänään saapui Monsieur Minouchetin pikku tilaus. Reilun viikon kesti, mutta paketti tuli kirjattuna kirjeenä(eli oli postissa jo Pe).

Pia Wallen huopatossut koko 24(reilut), ISAK 2 ihanaa pikkukuppia, Salvor Faunan pingviini teeppari, sekä KLT worksin koira ja kissa teepparit. Kids on Roofin pieni toteemipuu.

Aleshoppaillu olen myös esim. Rock01coolbaby:ssä, josta yksi haluamani tuote oli loppunut, en kuitenkaan valinnut mitään tilalle. Dikidosta olen myös tilannut ja tilaus on matkalla.
Pepatinossa oli myös yksi teeppari jo ehtinytkin loppumaan, sain valita samalta merkiltä minkä tahansa muun paidan. Valitsin teepparin sijasta pitkähihaisen, se oli n. 10€ kalliimpi, mutta vaihto kävi päinsä. Elikä superhyvää palvelua sanoisin!

Mini Giantsillekin lähti pieni tilaus, se on lähetetty aivan väärään osoitteeseen. Onneksi paketti on kirjattu, voin seurata sen tuloa lähipostiin ja hakea koodia vastaan :)

Onko teillä hyviä/huonoja kokemuksia nettikaupoista? Jos, niin mistä  ja millaista?

2 comments:

  1. Mulla on Minouchetista 99% hyvää kokemusta (olen tilannut sieltä tosi usein)! Nyt tammialesta tilatessa kohtasin tosin ekan pienen vastoinkäymisen, kun mun paketti oli kyllä kerätty, mutta unohdettu toimittaa vielä viikko tilauksen jälkeen. No heti kirjoittamani kyselyn jälkeen se sit lähtikin postiin ja tuli perille kahdessa päivässä eli jatkossakin varmasti tilaan.

    Oii:sta on myös jäänyt usean tilauksen perusteella tosi miellyttävä kuva. Sähköposteihin vastataan nopeasti ja jos saa väärän tuotteen niin sitä pahoitellaan alekoodin kera yms.

    Mash&Gravyn palvelu on kanssa +++ ja nopeaa!

    Custardista on kanssa vain positiivista sanottavaa.

    LittleFashionGallery taas on boikotissa ja pitkään! Edelleenkin olen ihan raivoissani saamastani "palvelusta"

    ReplyDelete
  2. Saara: Mullakin Oii:sta ja Mash n Gravystä tosi hyvät kokemukset. LFG:stäkin. Sieltä tosin olen tilannut vain kerran, mutta ilman mitään ongelmia. En tiedä uskallanko uudelleen sun kokemusten perusteella.

    ReplyDelete