4 Jul 2010

Monsieur Minouchet

ne jamais dire finito! J'ai trouvé, j'ai acheté .... oh il ne jamais fin?
 kiitos google translate!
Eli...minä löysin, minä ostin, hammasta purren, oli pakko! siis oli pakko! ei ole muutakaan tekosyytä!
Oi, miksi piti mennä tänne
 
Mon panier:
Yporque delfiini teeppari -50%
Yporque krokotiilipaita -70%

Yporque pingviinipaita(violettina) -70%
Bookhou t-paita -70%.

Ja paljon olisi ollut muutakin kivaa, kuten musta ja harmaa Shampoodlen puku! 

I found and I bought, silly me, I was meant to be on a break from shopping. I could not resist, when I found great items on sale!

3 comments:

  1. Tuo on yksi mun suosikkikauppoja! Ja tilasin jo heti alen alkaessa sen mustan Shampoodlen puvun ja Bobo Chosesin omppupöksyt. Siinä ne mun tän vuoden aleostokset sitten olikin (+yhden sukkahousut ostin tosin ihan livenä COS:sta). Hih, eli sä sitten ostat meidän muidenkin puolesta :)

    PS. Sen sivun saa muuten myös englanniksi, siellä jossain yläkulmassa olevaa lipunkuvaa painamalla ;)

    ReplyDelete
  2. Mä oon tuolta aiemmin katsellut Bobo Chosesia ja nyt törmäsin siihen taas. En tosiaan olisi kyllä ostanut mitään, mutten vaan voinut jättää yli 30€:n t-paitoja sinne, kun sain ne 11€:lla :)

    Meillä ei ole vielä paljoa 92/98cm vaatteita, joten varastoja pitää hieman täydentää ja tietty alemyynnit on parhaita, jos tekee löytöjä :)

    Niin ja huomasin tuon englanninlipun vasta, kun tilaus oli jo maksettu! Ei tullut edes mieleen katsoa, olisiko sivut englanniksi. Mut no hätä, sain kuitenkin tilauksen onnistuneesti tehtyä ;)

    ReplyDelete