28 Oct 2011

From internet fleas

There are so many internet fleamarkets nowdays, especially in Facebook that you don't really have to physically go anywhere to make good finds(although I still do). I have recently made quite a few nice finds, here are a few of my favorites.

Nykyään netissä on jos jonkinmoista kirppistä, facebookissa lähes jokaiselle tavarallekin omansa. Ei siis tarvitsisi lähteä kotoa nykyään edes kirpputoreille tekemään löytöjä, kun ne voi tehdä omalta kotisohvalta :)(tosin minä silti käyn kirppiksillä joka viikko). Olenkin nettikirpuilta tehnyt viimeaikana muutaman ihanan löydön.




Facebookin lastenkirpparilta ja sattumoisin IlonAiheet- blogin Marialta ostin tämän ihanan Mini A Turen vk-takin. Meillä jäi vanha keltainen Gap pieneksi ja kauppareissuille sekä lämpimimmille syyskeleille tarvitsimme uutta takkia. Ihastuin tähän täysin ja mielestäni juuri Danskun tyyliä. Menee hyvin myös keväänkin. Koko 98cm.

 Aivan ihastuttava vedettävä(ei paristoja lainkaan) herätyskello Danskulle.
Samalta myyjältä kuin tuo kello, ostin tuon jo kaupoista poistuneen muumi- kannun. Kulhon löysin kirppikseltä ja muki oli jo ennestään. Nyt on kiva setti koossa :)

2 comments:

  1. Kivoja juttuja olet löytänyt =) mä en ole edes löytänyt koko facebookista mitään kivaa kirppistä. Tai yhden löysin, mutta se oli Ruotsissa.

    ReplyDelete
  2. Vera: Kivoja joo, oon tosi iloinen, että nuo olen löytänyt. Itse olen ihan oman kaupunkini kirppisryhmissä, josta nuo löydöt, paitsi tuo takki on yleisesti lasten kirpulta joka siis on kaikille "avoin".

    ReplyDelete