20 Sept 2012

UFF find

I made a nice find from the local UFF(charity shop) for 5 euros. I found these red Superga shoes in size 29 for my boy for next year. Everything in the shop was 5€ or less, so the original price for the shoes was 7€. I am happy with the find as I have almost bought these shoes twice from COS. Glad I never did ;).


Tein tänään paikallisesta UFFista huippulöydön, nimittäin nämä uudenveroiset Supergan kengät. Hinta ei päätä huimannut, kun kaikki tuotteet oli 5€ tai alle. Normaali hinta näissä oli 7€, eli tuli siis maksamaan tuon 5€. Olen näitä jo kaksi kertaa ihaillut COSissa n. 60€ hintaan ja kerran kiikutin jo kassallekin(kunnes huomasin hintalapun, heh), mutta onneksi en ostanut.
Koko on 29, eli nyt isot, mutta jospa sitten ensi vuonna sopivat. Me is happy!

1 comment:

  1. Mulla on Supergan samanlaiset kangaskengät tummansinisininä. Stockan lastenosastolta joskus alesta parillakympillä :).

    ReplyDelete