17 Sept 2009

Ensi kevääksi

Tänään kävimme Ideaparkin tasauspäivillä ja ostin jo kauan himoitsemani Ticketin Uffon Danskulle ensi kevääksi. Se on jo pitkään ollut tarjouksessa -40%, mutta nyt oli alennettu -50%, joten ostin ainoan 80cm(86cm jäi sinne vielä muutama). Haalari on todella reilu ja toivonkin tämän menevän vielä ensi syksynäkin. Huomenna aion kokeilla tuota Danskulle, mutta ehdottomasti on kyllä liian iso nyt syksyyn.
P.S. MIA, voitit arvonnan, jonka pidin tänään...tsekkaa siis aiempi postaus!

3 comments:

  1. Minulle ei jostain syystä näy täällä blogissasi sellaista postausta jossa on arvontavoittaja, vaan näkyy edellisenä tuo "Uutta Mini Rodinia".
    Mutta jos siis minä olen voittaja, niin vau ja kiitos! :D

    ReplyDelete
  2. Moikka!

    Oletko käynyt siellä Ballotissa? Mitä oot mieltä? Kannattaako mennä?

    ReplyDelete
  3. Joo olen, aina kun ideaparkkii menen niin käyn kurkkaamassa. Itse en ole vielä löytänyt mitään ja joissain mun mielestä kovat hinnat. Mutta tavara on suht. hyvää ja siistiä ja edullisiakin on.
    Kannattaa kyllä käydä kurkkaamassa, valikoima vaihtuu usein ja idea on mielestäni tosi kiva!

    ReplyDelete