9 Sept 2011

Vanish!

I joined Buzzador a little while back and got my first campaign invitation not so long after. The campaign is for Vanish, which I am now starting to test :)

Olen kuullut Buzzadorista silloin tällöin ja välillä saanut heiltä mainossähköposteja. En ole uskonut koko ideaan, joten olen skipannut kaikki postit ja mainokset. Joku aika sitten kuitenkin luin tarkemmin siitä ja päätin rekisteröityä. Ajattelin, etten kuitenkaan pääsisi mihinkään kampanjaan tai saisi mitään testaukseen, joten annoin asian olla. Sain pian kuitenkin kutsun Vanish- kampanjaan ja ilmoittauduin.

Olin todella yllättynyt, että minut olikin valittu yhdeksi buzzaajaksi tuohon kampanjaan. Niimpä jäin odottelemaan pakettiani. Se saapui tänään ja oli aivan mahtava. Buzzaajan idea on testata kampanjan tuotteita, kertoa niistä ja raportoida takaisin mielipiteitä. 


Vanish on meille ainakin ihan täydellinen tuote, sillä tahroja tulee lähes päivittäin. Olenkin jo kerännyt tahraisia vaatteita, joista tahrat eivät ole lähteneet pois pesussa. Lisäksi meillä on tahroja sohvassa sekä matoissa. Pääsee siis tositoimiin.

Minulla on ilo myös jakaa teidän kesken kaksi Vanish testipakkausta. Jos haluat sellaisen, kommentoi tähän postaukseen halustasi saada testipussi. Arvon voittajat sunnuntaina ja lähetän paketit heti ensi viikolla. Ehtona on, että kuulen mielipiteenne tuotteesta joko sähköpostitse tai tähän postaukseen kommentoiden.
Testipussukat.

Jos sinua kiinnostaa Buzzaaminen, voit rekisteröityä tästä. Rekisteröityminen ei velvoita mihinkään ja kampanjoihin kutsutaan erikseen. Niihin pitää ilmoittautua ja odotella pääsekö mukaan :)

Kerron myöhemmin lisää, kunhan olen kunnolla päässyt tuotteita testailemaan. Kertokaahan tekin kokemuksianne Vanishistä, jos sellaisia on.

15 comments:

  1. Mua niin harmittaa etten päässy tohon kampanjaan mukaan..
    Olin jo kattellu valmiiks niitä kaikista tahraisimpia vaatteita, mitkä ei oo normiaineella puhdistunu. Pettymys oli suuri, mut mä ilmottaudun ilomielin testaajaks :D

    ReplyDelete
  2. Minä myös voisin mieluusti testailla :)

    ReplyDelete
  3. Mulle tulis tarpeeseen tommonen testipussukka :) Tahranpoisto-vinkkejä kysellessäni moni on vannonu pinkin nimeen mutta jotenkin en vaan ole saanut hommattua sitä kaupasta.
    Kesän jäljiltä ruohotahrat valkoisissa vaatteissa sekä säilytyksessä kellastuneet vauvanvaatteet odottelee tehopuhdistusta... :)

    ReplyDelete
  4. Sun linkki menee sun omaan postaukseen=)

    ReplyDelete
  5. Linkki vaihdettu oikeaksi, kiitos huomautuksesta :)

    ReplyDelete
  6. meilläkin löytyisi tahroja poistettavaksi asti :)

    ReplyDelete
  7. Täällä kans kiinnostas testata :-)

    ReplyDelete
  8. Kovasti kiinnostais testailla Vanishia. Tahraisia vaatteita kyllä löytyy!

    ReplyDelete
  9. Nestemäistä olen koittanut ja se toimi hyvin, mutta se haju.... Haluaisin testata sitä uutta jauhetta, mikä on hajutonta.

    ReplyDelete
  10. Minäkin osallistun arvontaan. Ostin juuri muutama viikko sitten vanish pinkin purkin ja olen laittanut sitä pesukoneen lokeroon mutta en ole kyllä sillä tavalla ainakaan huomannut mitään eroa. Olen niin laiska käyttöohjeissa ettei ole tosi. selviää kyllä purkin kyljestäkin varmaan kuinka muuten sitä voisi käyttää mutta en ole saanut aikaiseksi lukea:/ sappisaippuaa olen käyttänyt uudemmissa vaatteissa joihin on tullut tahroja mutta olen tosi huono tahroja poistamaan kun 4 lapsen vaatteissa niitä riittää.
    -mari-

    ReplyDelete
  11. Osallistun arvontaan :) minäkin olisin niin halunnut päästä tähän vanish-kampanjaan!

    ReplyDelete
  12. Minä käytän Vanishin nestettä tumman 40 asteisen pyykin seassa normaalin pyykinpesujauheen lisäksi. Pyykki tuoksuu niin mielestäni puhtaammalta. Mutta tuota jauhettakin olisi kiva kokeille paljon sotkevan 1 v 2 kk taaperon vaatteisiin (usko pois, sotkua tulee, kun haluaa syödä itse :D)

    ReplyDelete
  13. Toki olisi kiva kokeilla, syntyy ja pinttyy niitä tahroja isommiltakin lapsilta :)

    ReplyDelete
  14. Mielelläni lähden arvontaan mukaan, koska tuo lähes puolivuotias pojankoltiainen sottaa syöttötouhuissa ihan kaiken, siis IHAN KAIKEN :D Siinä on omat vaatteetki porkkanasoseessa ja siitäkös jää tahroja, jotka ei oo lähteny pesussa.

    Ite kans uusherännäinen Buzzador-hommassa, tosin en ehtiny kampanjoihin nyt mukaan. Ehkä parempi onni ens kerralla :)

    ReplyDelete
  15. Kokeilisin mielelläni! En kuulu niihin onnekkaisiin, joiden kaikki tahrat lähtevät sappisaippualla…

    ReplyDelete