22 Nov 2010

LFG

Saara bloggasi hiljattain Little Fashion Galleryn -40% alennuksesta, jonka sai kirjautumalla käyttäjäksi. Kirjauduin, jotta näin tarjouksessa olevat tuotteet ja parit napsahti ostoskoriin.
Tänään UPS toi paketin ja olen todella tyytyväinen.

Kaikki oli paketoitu aivan ihanasti, lisäksi mukana oli laatikko ja kirja :)
Ehdottomasti tilailen uudelleen, joskus ;)
 Bandit Bambin sisustustyynyt. Nämä tulee joko sohvalle tai Danskun huoneeseen erääseen "projektiin".

 Tällaisessa ihanassa laatikossa tuli Mini Rodinin panda verkkarit ja kaulahuivi. Ainoa ei-aletuote oli tuo ihana Brion muistipeli. En ole törmännyt vastaavaan missään kaupoissa ja se oli pakko saada.
Laitamme senkin joulupakettiin.

Mun oli kuitenkin pakko avata ja kurkata sisään...oih ja voih kuinka ihana!
Tätä kirjaa pitää nyt illalla vähän kahlata läpi, josko löytyisi uusia kivoja merkkejä.

9 comments:

  1. Mun tilaus taas osoittautui pettymykseksi jo ennen saapumistaan. Maksoin pankkisiirrolla ja paketti lähti siksi postiin vasta tänään. Joka tapauksessa katsoin nyt iltapäivällä sitä postitusmailia ja yhtäkkiä huomasin, että mun takki puuttui siitä! Siis mitä ihmettä, just sen takia tilasin ja yhtäkkiä se olikin kadonnut. No, B soitti heti Ranskaan ja selvisi, ettei sitä takkia ole ja kukaan ei tuntunut tietävän mitään mistään. Ärsytti kyllä hurjasti, joten nyt ne yrittää selvittää saisiko valmistajalta mahdollisesti vielä yhden kappaleen...toivottavasti, sillä rahojakaan ei ole kukaan viitsinyt palautaa ja tuskin olisikaan ellen olisi tuota puuttumista itse huomannut. Ei tosiaan tullut mitään pahoitteluja tai tietoa missään vaiheessa. Ja tässä välissä oli kuitenkin viikko aikaa et olipa kiva yllätys. Etenkin kun mun sisko vielä tilasi tuolta saman takin pienemmässä koossa ja kertoi sen olevan tosi ihana ja lämmin...

    Lfg:n eduksi täytyy kyllä sanoa, että muulloin mun tilaukset on olleet juuri sellaisia kuin pitikin. Ja toivottavasti tässäkin päästään nyt jonkinlaiseen ratkaisuun.

    ReplyDelete
  2. Tosi kiva tuo Brion muistipeli! En muista itsekään koskaan nähneeni tuollaista...

    ReplyDelete
  3. Tuota Brion muistipeliä myytiin joskus jossain kirjakerhossa (lasten parhaat kirjat) sieltä minä sen meille nappasin ja on jotenkin fantastisen nostalginen, jos niin voi sanoa! :D

    ReplyDelete
  4. Saara: Tosi harmi juttu, ihan varmasti ärsyttää tuollanen. Mulla ei ole vielä koskaan käynyt niin, että jokin tuote puuttui eikä siitä mainittu etukäteen.
    Sillain on tosin käynyt, että kun yritys on ruvennut pakkaamaan tuotteitani, onkin huomattu jonkun olevankin loppu. Silloin on mulle kyllä laitettu asiasta sähköpostia etukäteen.

    Toivottavasti saavat mokan korjattua ja saisit takin.

    huuuhtala: Voipi olla joo, oon siis "nähnyt" tuota joskus ja esim. Brion katalogissakin on kuva. Googlettamalla tuli pari suomalaista nettikauppaa jotka on sitä joskus myynyt. Mutta on kyllä niin upea, että!

    ReplyDelete
  5. Munkin tilaus olis tullut eilen jos olisin ollut kotona. Toivat sen sitten mun työpaikan postitukseen jotka tuovat sen mulle toivottavasti tänään! =) Mäkin tilasin Bandit Bambin tyynyn, tosin se ei tule vielä kun tilasin sen vasta viikonloppuna toiseen pakettiin... ;D

    ReplyDelete
  6. Kivoja ostoksia, ja aivan ihana tuo Brion muistipeli. En ole missään törmännyt tuollaiseen aiemmin :)

    ReplyDelete
  7. hulluilla päivillä myytiin nyt syksyllä tuota muistipeliä :)

    ReplyDelete
  8. Kivoja ostoja! Toi muistipeli kävi mullakin mielessä...

    Harmi tuo Saaran juttu!

    ReplyDelete
  9. Brion musitipeli on kyllä ihan ykkönen. Ostin omamme joskus 3 vuotta sitten Stockmannilta.

    ReplyDelete