30 Nov 2010

Woolies

Hrrrr...että on ollut kylmä!

Sattuipa mun  viime vuonna ostamani Torstain toppatakki hajoamaan, vetskari ei toimi, joten olen joutunut käyttämään villakangastakkejani. Eipä siinä mitään, mutta ei niitä viitsisi ulkoilussa käyttää taikka pikaisella kauppareissulla...varsinkin kun pari kertaa on eksynyt toppahousutkin jalkaan ;)

Mutta, toivottavasti saan pian ostettua uuden toppatakin. En kyllä enää ikinä Torstaita!

Meille ei oikein muuten kuulu erikoista. Päivät kuluu uskomattoman nopeasti ja nyt on ajatukset kokoajan muutossa. Onneksi meidän ei tarvitse muuttaa kaikkia tavaroita heti, sillä tämä nykyinen asunto on meillä vielä kuun loppuun asti(pyhien takia Tammikuun alkuun).

Äitini sekä minun työkaveri kutoo hirmuisesti kaikkea ihanaa kokoajan ja on Danskullekin aiemmin kutonut villatakkia, housut, sukkia jne. Ostin kädentaidot messuilta ihanaa lankaa ja hän sai aikaiseksi upeat villapökät.

Sopii täydellisesti maton väritykseen ;)
Nuo on vielä himpun kesken, sillä mun pitäis katsoa sopiva kireys vyötärölle kuminauhaan ja ommella se sitten kiinni.

Eilen oli tarkoitus mennä ostamaan verhoja ja muuta koristetta Ideaparkkiin, mutta tulin tyhjin käsin pois :) Silloin yleensä, kun jotain pitäisi mennä ostamaan, ei mitään löydy. Mutta auta armias kun menet kauppaan, eikä mitään pidä ostaa, niin kyllä ainakin meikäläisellä on kädet täynnä kasseja!
Muilla näin?

4 comments:

  1. Toi on totta. Mäkään en koskaan löydä mitään, jos lähen tarkoituksella etsimään!

    Ihanat villahousut. Meille varamummo tekee Patrikille villaleggareita.

    ReplyDelete
  2. Mäkään en IKINÄ löydä etsimällä mitään... Sit taas kun ei tarvitse mitään, näkee kaikenlaista ihanaa kaupoissa. Yritän välttää turhanpäiväistä kuluttamista, mikä tekee asioista tietysti vähän hankalaa.. :D

    Kävelin muuten just Ajattaren ohi, siellä oli ihania toppatakkeja. Mikähän olisi vastaava kauppa Tampereella? Onko siellä Halonen? Mun toppatakki on Luhdan, pidempi punainen, se on kiva ja lämmin (lämpimämpi kuin villakankaiset!), mutta olen jo kyllästynyt siihen.. Onko kyllästyminen hyvä syy ostaa uusi toppis? :)

    ReplyDelete
  3. Kaneli: Ajattaresta en ole kuullutkaan, mutta Halonen on Tampereella kylläkin, vaikkakaan en siellä ole juuri käynyt.

    Mun mielestä kyllästyminen on ihan käypä syy uuden toppiksen ostoon ;) Mulla on ollut yksi toppatakki ammattikoulun ajalta eli...ööö...7 vuotta, se on Espritin, mutta pikkasen kinnaa enkä sitä juuri ole talvisin enää käyttänyt.

    Mulla on kiikarissa Catmandoon toppis, sellanen joka on sit jokasään ja jokapaikan takki :)

    ReplyDelete
  4. Tuo on kyllä jännä juttu, että kun lähdet tosissaan jotain etsimään, et löydä mitään ja kun ei ole mitään etsimässä, silloin kyllä löytyy kärryllinen tavaraa! :D

    ReplyDelete