25 Jun 2011

Moominworld

Mikä ihana juhannus!

Tänään olimme muumimaailmassa ja että meille sattuikin mahtava keli. Muualla suomessa sateli, mutta naantalissa paistoi Naantalin Aurinko ;).

Muumimaailma oli todella ihana paikka, en voi kuin suositella kaikille lapsiperheille. Meillä vierähti siellä reilu 3 tuntia ja vahingossa jäi yksi saaren osa katsastamatta, eli helposti olisi puoli päivää tuolla mennyt.
Saari on kyllä upea ja kaikki on tehty ja rakennettu hienosti.

Turun Caribiasta en voi sanoa samaa ja sanon vain, etten todellakaan ole tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen. Hotellihuone oli TOSI pieni ja kälynen, ihan kuin johonkin vanhaan hotelliin olisi mennyt. Kylpylä oli kyllä kiva, mutta pieni. Mutta ennemmin nukun yöni halvemmin jossain muussa hotellissa ja maksaisin 10€:n sisäänpääsyn vain tuonne kylpylään. Taisi siis olla meidän viimeinen kerta tuossa hotellissa.

Mutta takaisin muumien pariin.
Kuvathan kertovat enemmän kuin sanat joten...
 Käy muumilaaksoon....

Tämä ilme kiteyttää hyvin millä fiiliksillä Dansku oli molemmat päivät.

Naantalia.

Eilen siis majoituimme hotelli caribiassa ja menimme heti saavuttuamme uimaan.
Dansku nautti niin jumalattoman paljon polskimisesta, ettei häntä meinannut saada poistumaan syömistä varten. Syömässä käytiin hotellin ravintola Havannassa. Ruoka oli ok.

Ruoan jälkeen Dansku meni pieneen leikkihuoneeseen leikkimään. Leikin jälkeen menivät vielä tunniksi polskimaan altaalle. Kyllähän tuo sitten helposti sammahtikin ja nukkui tyytyväisenä koko yön.

Aamulla kävimme hotellin aamupalalla jonka jälkeen suuntasimme Naantaliin.
Vanhasta kaupungista saimme ilmaisen parkkipaikan(4h kiekkopaikka) ja kävelimme siitä muumilaaksoon.

Kokonaisuudessaan reissu oli onnistunut. Aino miinus tulee ylihinnoitellusta hotelli Caribiasta.

Dansku tosin rakasti koko pientä lomaamme, että hotellipettymys on ehdottomasti toissijainen juttu.
Muumimaailman jälkeen pieni mies simahti autoon koko kotimatkaksi.