7 Jan 2011

End

Vähän edellisen postauksen jälkeen sain yhteydenoton Realialta.
Omistaja oli heidin yhteydessä ja pyysi laittamaan minulle viestiä

MIKSI HÄN EI ITSE OTA YHTEYTTÄ?

No awyay, hän oli saanut arvion korjauskustannuksista ja ne olisi 300€.
Vuokranantaja kuitenkin tulee kustannuksissa vastaan, jolloin minulle jäisi maksettavaa 200€.

Suostuin tuohon vastahakoisesti, sillä ehdolla, että saan kaikki korjaukseen liittyneet kuitit itselleni.
Tällöin varmistan, että hän todellakin korjaa altaan. 
Asia menee eteenpäin, mikäli en kuitteja saa.

Omistaja on mennyt tänään pankkiin ottamaan vakuudestani tuon 200€, loput palautetaan tililleni.

Muistakaahan siis kaikki, jos vuokraatte asuntoa(varsinkin yksityiseltä), ottakaa kuvat asunnosta ennen muuttoa! 
Toivottavasti muiden kohdalle ei osu yhtä p***aa vuokranantajaa.

1 comment:

  1. Mulla oli aivan ihana vuokranantaja, asuin 10 vuotta samassa kämpässä.
    Ja sit kun muutin pois se tuli mun uuteen asuntoon ruusukimpun ja vuokravakuustilikirjan kanssa.

    Eli se ei ollut edes käynyt vielä katsomassa siellä vuokrakämpässä miltä näytti.
    Ilmeisesti luotti että olen pitänyt kämpän hyvänä.

    ReplyDelete