10 Jan 2011

Poppin´ into sales

Mä Po.Ppailin taas tänään. 
Prossat oli kohdillaan -40% ja - 50%.
Ensin en löytänyt yhtään mitään, parit sukat vain. 
Mutta kaivelin ja kaivelin, katselin ja kiertelin.
Ja löysin.
Kivaa!
 Raidallinen ja eläinaiheinen trikoopaita, molemmat kokoa 98cn, on reiluja. Sukkapaketti. Nämä -50%.
Musta kuoritakki 92cm(reilu) -40%, hatut -50%, samoin sormikkaat.

Kaikki nuo sain samaan hintaan, kuin mitä nuo sisävaatteet(+ hatut) olisi olleet normihinnalla. Elikkä aika hyvin.

Postiin vein tänään pari pakettia ja sieltä tarttui -50%:lla mukaan nämä
Muumi salkku, jossa palat kahteen palapeliin, sekä pikkumyy säilytyslokerikko.

Ja tänään saapui vihdoin myös Danskun yksi joululahja.
Le Toy Vanin puinen arkki. Miehen isä tilasin tämän 14.12 ja se saapui vasta nyt. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Vaikuttaa kivalta, luulen, että Dansku tykkää.

Ja never say never, mutta aleshoppailut oli tässä ;)

14 comments:

  1. Kivoja ostoksia!

    Minäkin olen Postissa käydessä katsellut tuota Muumisalkkua. Pitänee ensi kerralla napata mukaan, jos on täälläkin puoleen hintaan :)

    ReplyDelete
  2. Mä kävin kans today poppaamassa ja mukaan tarttui VAIN mekko, jota olen himoinnut jo pidempään. Yks oli tangosssa ja just oikee kokokin.

    ReplyDelete
  3. Minäkin kävin tänään ja huonosti (tai hyvin) meni, vain yksi satsi sukkia tuli ostettua :(

    ReplyDelete
  4. Itsekin kävin, ostin toppatakin. Lauantaina kävin hakemassa jo mustan parkan, kumpparit ja fleecen. Noita kuoritakkeja en huomannut, taisivat olla jo loppu...

    ReplyDelete
  5. Myrmeli: Ne oli siellä missä oli ne ruudulliset vk-haalarit. Mä kävin n. klo 17 maissa, silloin siis oli aika montakin.

    ReplyDelete
  6. Kiitos tiedosta. Itsekin olin muuten siihen aikaan liikenteessä miehen ja lasten kera:) Voipi olla, että joudun suunnistamaan huomenna uudestaan...

    ReplyDelete
  7. Myrmeli: ostitko turkoosin toppiksen ja oliko lapsillasi sellaiset dino tyyppiset pipot? ;)

    ReplyDelete
  8. Meillä joulupukki toi samaisen Nooan arkin pikkuveljelle, mutta jaksoi kyllä myös kiinnostaa isoveljeä ( pian 4 vuotta), joten on ainakin meillä havaittu hyväksi ostokseksi =)

    Tiinu

    ReplyDelete
  9. Kyllä ostin! Olimme siis samaan aikaan liikkeellä:D En kyllä kiinnittänyt mitään huomiota mihin, kun keskityin ostosten tekoon:)

    ReplyDelete
  10. Myrmeli: Hih, taisit olla sit mun jälkeen jonossa. Mulla oli valkonen toppatakki ja pillifarkut, oon lyhyt ja olin mun äiten kanssa(musta takki). Mun äiti ihasteli sun poikien pipoja siinä mäkkärin kohdalla :)

    Kävin muuten tänäänkin ja kannoin taas kassillisen kamaa kotiin...en taida viitsiä blogata niistä :P

    ReplyDelete
  11. Kyllä, ehdottommasti kaikki ostokset esille:D

    Mä sain tänään myös tuon mustan kuoritakin, ystäväni kävi hakemassa sen! Tosin muistin kotona, että meillähän on viimevuotinen turkoosi takki, mutta kai niitä voi olla useampia?!?

    ReplyDelete
  12. Hih, mä ostin tänään tuon saman pipon Toukalle :)

    Muuten, mutä tykkäät tuosta arkista? Olen miettinyt tuon ostamista Toukalle synttärilahjaksi. Näyttää ihanalta kuvissa, mutta onko sitä oikeasti?

    ReplyDelete
  13. toukan äiti: Dansku avasi paketin eilen ja leikki arkilla koko illan. Ja aamulla taas. Eli on ihana. Kestävän oloinen ja eläimet sopivan kokoisia, eli suosittelen!

    ReplyDelete
  14. Oij täälläkin on niin kivoja Po.P ostoksia! :)

    ReplyDelete